fbpx

Kontakt

 

 

 

 

p

Tereza Kližanová

Wedding & Event Planning

Zavolajte nám

0918 252 664

Napíšte nám

info@terezaklizanova.sk

Napíšte nám alebo si rezervujte termín

čo sa pýtate najčastejšie?

Často kladené otázky

 

 

 

 

Prečo by sme si mali na organizáciu našej svadby vybrať práve Vás?

Pre väčšinu párov môže byť plánovanie svadby príliš stresujúce. Nakoľko to nie je iba o výbere svadobného miesta, farby výzdoby či kvetinových dekorácií, môže sa stať, že budete zmätení, kde začať, čo koľko stojí, ako si vybrať to správne miesto konania alebo napríklad dodávateľov. Pri plánovaní sa stretnete s množstvom záležitostí, ktoré treba zariadiť, ako napríklad časová organizácia a výber čo najvhodnejších dodávateľov. Našou úlohou je prevziať zodpovednosť a postarať sa o všetky záležitosti spojené s Vašim svadobným dňom. Dokážeme Vám ušetriť čas a rozpočet, obmedziť Vaše obavy a zorganizovať svadobný deň tak, aby ste si ho mohli užiť naplno a bez stresu!

Aké typy svadieb organizujete?

Organizujeme všetky typy svadieb – občianske, cirkevné, expresné, ale tiež svadby v rôznych zahraničných destináciach.

Aké služby v rámci plánovania svadby ponúkate?

Ponúkame komplexnú realizáciu svadieb a eventov – viac o konkrétnej ponuka našich služieb nájdete v sekcii „Naše služby“.

Účtujete si poplatok za úvodnú konzultáciu?

V ŽIADNOM PRÍPADE! Naša úvodná konzultácia je bezplatná. Je to šanca pre nás, ako aj pre Vás, spoznať sa a zistiť či spolu dokážeme pracovať.

Za kompletnú organizáciu svadby si účtujete hodinovú sadzbu, paušálnu sadzbu alebo percentá z nášho celkového rozpočtu?

Účtujeme si paušálnu sadzbu za naše služby. Neváhajte nás kontaktovať, a my Vám obratom zašleme cenník našich služieb.

Aké oblečenie budete mať na mojej svadbe?

Pre všetky svadby a eventy platí, že koordinátor aj asistenti budú mať na sebe formálne agentúrne oblečenie.

Koľko stojí výzdoba realizovaná Vašou svadobnou agentúrou?

Cena svadobnej výzdoby závisí od viacerých faktorov, akými sú napríklad bohatosť kvetinovej výzdoby, ako i množstvo a druh použitého inventáru. Pre získanie podrobnejších informácii o cenovej ponuke nás, prosím, kontaktujte.

Aké veľké svadby ste už predtým organizovali?

Organizovali sme už svadby všetkých rozmerov. Od malých súkromných svadieb iba s nevestou a ženíchom, až po svadby so stovkami hostí zo Slovenska i z celého sveta.

Ponúkate služby organizácie aj pre iné druhy podujatí?

Našim hlavným zameraním sú SVADBY.
Ale samozrejme, našim klientom vieme pomôcť aj s organizáciou narodeninových osláv, firemných podujatí, konferencií alebo plesov.

Ako často spolu budeme komunikovať?

V rámci agentúry máme striktné pravidlo, že odpovieme na všetky e-maily, telefonáty či sms správy včas a promptne. Na každú Vašu správu odpovieme do 24 hodín.

Budete so mnou aj počas môjho svadobného dňa?

Samozrejme! Na mieste budem prítomná počas Vášho svadobného dňa, v prípade potreby aj spolu s minimálne jedným/dvoma asistentmi.

Dokážete splniť akékoľvek požiadavky týkajúce sa cateringu?

Áno, náš tím talentovaných kuchárov, Vám s radosťou splní akékoľvek cateringové požiadavky.

Miesto kde sa bude konať moja svadba už má svojho event manažéra. Prečo potrebujem ešte svadobného koordinátora?

Event manažér a svadobný koordinátor sú dve veľmi odlišné osoby. Aj keď je pravda, že ich povinnosti sa sem-tam môžu prekrývať, je veľkou pridanou hodnotou, mať na svadbe oboch týchto ľudí, ktorí sú profesionálmi vo svojom obore a môžu spolu spolupracovať. Zatiaľ čo sa event manažér venuje hladkému priebehu služieb zabezpečovaných daným miestom, svadobný koordinátor je s Vami od začiatku plánovania Vášho svadobného dňa, pomáha Vám pri výbere vhodných dodávateľov, pracuje s Vašim rozpočtom, tvorí časový plán svadby a má iba jedno zameranie – tým ste práve VY!

Výzdobu si chcem realizovať vo vlastnej réžii, prenajmete mi inventár?

Áno, samozrejme, náš inventár Vám radi prenajmeme a po dohode Vám ho privezieme na Vami požadované miesto.

Mapa

Kde pôsobíme?

 

 

 

 

Google Maps Generator by embedgooglemap.net